Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2013

Πειραϊκή - Παντζιτζιφιακός 3-2


Την πρώτη της νίκη μέσα στο 2013 πήρε η Πειραϊκή που έδωσε τέλος στο αρνητικό σερί και επικράτησε με 3-2 του Παντζιτζιφιακού. Δύο γκολ ο Κεσανίδης, ένα ο Ψυλλάκης. Με εννέα τελείωσαν το ματς οι φιλοξενούμενοι.

Σημαντική νίκη πήρε η Πειραϊκή που επικράτησε  με 3-2 του Παντζιτζιφιακού. Σκόρερ για την ομάδα μας οι Κεσανίδης (16', 75') και Ψυλλάκης (40' πεναλτι). Για τον Παντζιτζιφιακό, που τελείωσε με εννέα παίκτες λόγω αποβολών του Νισύριου (35') και του Μανωλάκη (75') με δεύτερη κίτρινη, είχε ισοφαρίσει προσωρινά ο Γιαλλουράκης με πέναλτι στο 25' και μείωσε στο 92' ο Λάμπρος. 

ΠΕΙΡΑΪΚΗ: Παναγάκος, Γόγολης, Τσιόπουλος, Μαυρέλης Ν., Δαρειώτης Μπινόζι( 80'Καρβούνης), Μεδούρης, Μπάλιας, Κεσανίδης, Καμαριωτάκης(71' Σδρένιας) Ψυλλάκης.

ΠΑΝΤΖΙΤΖΙΦΙΑΚΟΣ: Χατζαντώνης, Λέου(46′ Μανωλάκης) Κυτέας(60′ Λάμπρος) Οικονομίδης, Προδρομίδης Δ., Γιαλουράκης Δ., Μπαράκ(71′΄Μαθιουδάκης), Νισύριος, Γιαλουράκης Κ., Λαδιάς, Προδρομίδης Σ.

14 σχόλια:

  1. sinxaritiria gia ti niki mprabo sto kipraio kai sta paidia alla apo aurio ti ksexname koitame to epomeno paixnidi oxi logia den epanabomaste gia na erthei i omada ekei pou prepei

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ρε ποιος κυπρεος πλακα κανετε?παλι καλα που δεν το χασαμε το παιχνιδι και σημερα..ευτυχως που ειχανε ψυχη τα παιδια..ακομα και με 9 παιχτες το παιχνιδι εγινε βουντου.αλλαξτε προπονητη..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρε Κυπραίε μπαίνεις κ κάνεις ανώνυμα σχόλια λέγοντας μπράβο στον εαυτό σου?Δεν γίνονται αυτά...Με 9 παίχτες κ με την ψυχή στο στόμα από μια μικρομεσαία ομάδα...!!!Δεν υπάρχει άνθρωπος που να βλέπει την ομάδα κ να λέει μπράβο σ'αυτόν τον προπονητή..Συγγνώμη για την χολή που ξαναβγάζω όπως έβγαλα κ στο τελευταίο μου σχόλιο στην προηγούμενη δημοσίευση αλλά δεν αλλάζω γνώμη..Μπράβο στα παιδιά που πήραν αυτή την νίκη έστω κ δύσκολα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννης Κυπραίος04 Φεβρουαρίου, 2013 09:09

      Καλημέρα και καλή εβδομάδα.Εδώ αδελφέ μου με αδικείς.Δεν θα έμπαινα στην διαδικασία να εξυμνήσω τον εαυτό μου.Αν με γνωρίζεις,θα συμφωνούσες μαζί μου.Όσο για τα σχόλια σου και για την χολή που βγάζεις,έχεις όλο το δικαίωμα να το κάνεις.Στο τέλος θα γίνει το ταμείο.

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα και καλή εβδομάδα κ σε σένα.Συμφωνώ οτι στο τέλος γίνεται το ταμείο.Δεν μου απαντάς όμως σε τίποτα απ' αυτά που ρωτάω ειδικά στο προηγούμενο μου σχόλιο στην προηγούμενη δημοσίευση.Βγάζω άδικα τόση χολή?δεν τίθεται θέμα αν έχω ή οχι το δικαίωμα να το κάνω.Εγώ σε ρωτάω γιατί το κάνω?ούτε προηγούμενα έχω μαζί σου ούτε τίποτα. Εξήγησε μου που κ αν έχω άδικο.Πολλοί συμφωνούν μαζί μου κ θα ήθελαν κ αυτοί όπως κ γω να μας δώσεις απαντήσεις έστω κ εκτός γηπέδου γιατί εντός άστο καλύτερα...

      Διαγραφή
    3. Γιάννης Κυπραίος04 Φεβρουαρίου, 2013 13:38

      Τις απαντήσεις θα τις δώσω όταν γνωρίζω σε ποιόν απευθύνομαι.Δεν θέλω να παρεξηγηθώ οτι το παίζω κάποιος,κάθε άλλο,έχω υπόσταση,έχω ονοματεπώνυμο.

      Διαγραφή
  4. re edw epexe o kamariotakis o poio xontros pexths toy peiraia plaka kanete xontre phres omada montelo thn ekanes mpordelo asxete

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. se auto file mou exeis polli dikio pos ginete na epaikse basikos autos apo proedros egine paiktis persi ston porfira den epaize kai tora epaikse basikos

      Διαγραφή
  5. sas gamaei o proedros re mounia oti kai na tou lete

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ολα και ολα ολο ανακριβειες λετε. Ο πιο χοντρος παικτης του Πειραια ειναι ο γκολκιπερ του Μαυρου Αετου ο Μπογρακος! Εχει καταπιει αρκουδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΠΕΙΔΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΧΕΙ ΞΕΦΥΓΕΙ ΚΑΙ ΝΑΙ ΜΕΝ Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΗ ΑΡΚΕΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΤΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΕΝΕΡΓΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΛΥΣΗ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΕ ΜΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΜΙΑ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΛΥΣΗ ΘΑ ΤΣΕΚΑΡΩ ΕΓΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΟΣΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΘΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΣΤΟ BLOG ΚΑΙ ΑΣ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εγω διαφωνω με τον διαχειριστη του blog απο την στιγμη που εχετε δημιουργησει μια σελιδα για την ομαδα της καρδιας μας ειστε υποχρεωμενοι να ακουτε τα παντα..ανωνυμες και με ονομα..η κριτικη που γινεται μπορει να ειναι καλοπροαιρετη και θα ειναι καλο να ακουtε τις αποψεις του κοσμου και να μην λετε οτι θα δημοσιευουμε οτι γουσταρουμε εμεις..κανετε κακο στη ομαδα ετσι και εσεις..!!ευχαριστω πολυ αν δημοσιευτει το σχολιο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. βλεπω δεν βαλατε τα σχολιο μου..αυτο που κανετε δεν αρμοζει στην ομαδα ουτε στα πρωτυπα της ελευθεριας των αποψεων μας..ειστε απαραδεκτοι αυτο εχω να πω μονο..αλλα και εσεις οι ιδιοι εχετε φερει την ομαδα εδω που ειναι γιατι δεν θελετε να ακουτε την αληθεια και στηριζετε ατομα που κανουν κακο στην ομαδα..ντροπη σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.